Praha připravila komunikační kampaň pro širokou veřejnost k představení Metropolitního plánu
Výběr jazyka:

Praha připravila komunikační kampaň pro širokou veřejnost k představení Metropolitního plánu


28.04.2022

Hlavní město je ve finální fázi příprav Metropolitního plánu – nového územního plánu Prahy, který určí, jak se bude hlavní město v příštím desetiletí rozvíjet. Zároveň připravil Magistrát hl. m. Prahy informační kampaň, která má za cíl srozumitelnou a odlehčenou formou představit Pražanům základní principy chystaného dokumentu a rozšířit o něm povědomí. Její vizuální podobu zpracovalo grafické studio 20YY Designers. Součástí komunikace jsou i videa, která pocházejí z dílny NICE.film.

Hlavní témata, kterým se kampaň k Metropolitnímu plánu věnuje, se týkají veřejného prostoru, bydlení, klimatické změny nebo veřejné vybavenosti. Mezi texty, které v kampani zazní, patří například „Výhledy, kterým nic nebrání – To je Plán!“ nebo „Parky, ulice a náměstí nikdo nezastaví – To je Plán!“ a dále také „Metropole plná přírody – To je Plán!“ Nová kampaň hlavního města se objeví nejen v ulicích města na nosičích městského mobiliáře a v městské hromadné dopravě, ale i v místních periodikách a dalších tištěných i online médiích nebo například na sociálních sítích.